[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
نهمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: 1 م 84 ن آ ::
نوع سندپروژه کارشناسی
کد سند1 م 84 ن آ

 عنوان

بررسی نقش تامپون بین واگنها در انتقال نیرو در حین عملیات ترمز گیری

 تهیه کننده

نسیم آل علی

 استاد راهنما

  دکتر امین اوحدی

استاد مشاور-

 مقطع

  کارشناسی

  گرایش

ماشینهای ریلی

  تاریخ دفاع

شهریور 1384

  کلید واژه

-

  چکیده مقاله:

 یکی از پارامترهای مهم در ایمنی ، انتقال قدرت ، ترمز و کشش بین واگنها می باشد به دلیل وجود پاره ای از مشکلات فنی نیروی ترمز در واگنها یکسان نمی باشد . در این پروژه نواقص ترمز قطار را در رفتار ترمزی شبیه سازی کرده و تأثیر آن رفتار را بر واکنش تامپونها در واگنهای استاندارد ارائه شده از سوی مرکز تحقیقات راه آهن اروپا ، ERRI بررسی می کنیم ، در این حالت رفتار تامپون در برابر هر عیب ترمزی خاص مشخص می شود. ترمز یکنواخت یک سری نیروهای طولی در قطار را پدید می آورد. لذا تامپونهای که در بین واگنها قرار گرفته اند.  وظیفه انتقال این نیروها را به عهده دارند شناخت این نیروهای انتقال یافته رفتار تامپون را مشخص می کند. همچنین با مشخصات خاص خود ( ضریب سختی و دمپینگ ) می تواند شتاب خاصی را به واگن وارد کند. ماکزیمم این شتاب می تواند پارامتر مهمی از میزان راحتی و کیفیت حمل و نقل باشد. لذا هر چه غیر یکنواختی عمل ترمزگیری بیشتر باشد این نیروها نیز بیشتر خواهند بود و سبب بحرانی تر شدن وضعیت تامپون نیز می شود.

دریافت فایل پروژه

دفعات مشاهده: 6372 بار   |   دفعات چاپ: 1472 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 98 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.18 seconds with 59 queries by YEKTAWEB 4665