مدیر فرهنگی

 | تاریخ ارسال: 1401/8/23 | 

دکتر سمانه تقدیر
مدیر فرهنگی دانشکده معماری و شهرسازی
مرتبه علمی : استادیار

تلفن:۷۳۲۲۸۲۵۱-۲۱-۹۸+

پست الکترونیکی: S_taghdir AT iust,ac.ir
آدرس: تهران- نارمک- دانشگاه علم و صنعت ایران- دانشکده معماری و شهرسازی

 

فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی اساتید و دانشجویان از مهمترین رویدادهای تاثیرگذار و جریان ساز در محیط های دانشگاهی است .که مدیریت فرهنگی  در هر دانشکده  عهده دار تسهیل، ساماندهی و پشتیبانی ازاین گونه فعالیتها در سطح دانشکده است
.در همین راستا  مدیریت  فرهنگی دانشکده معماری و شهرسازی نیز خود را موظف می داند تا شرایط را بگونه ای فراهم نماید  تا محیطی دوستانه و پویا برای فعالیتهای متنوع اساتید و دانشجویان فراهم گردد و به دانشجویان این فرصت داده شود تا در کنار فرایند تحصیلی معمول ، تجربه‌ی فعالیتهای  فرهنگی  و اجتماعی را با همراهی اساتید خود و در بستر یک محیط علمی و به شکل گروهی تجربه نمایند. علاوه بر فعالیت‌های داخلی، مدیریت فرهنگی تلاش می‌نماید تا امکاناتی برای برگزاری سفرهای علمی و فرهنگی دانشجویان  فراهم کند.
اغلب فعالیتهای این مدیریت با کمک تشکلهای دانشجویی مانند دفتر فرهنگی و انجمن های علمی، که اعضای آن از دانشجویان توانمند و با انگیزه دانشکده معماری و شهرسازی هستند برنامه ریزی خواهد شد.از مهمترین دغدغه های این بخش این است که همیشه در دسترس شما بوده و به نیازهای دانشجویان پاسخ دهد. اعتقاد داریم که دانشجویان، مهمترین رکن دانشکده بوده و نقش اصلی را در تحقق اهداف و رشدو بالندگی  دانشکده خواهند داشت. لذا  می‌توان با همکاری و همراهی یکدیگر دانشکده را به یک مرکز برتر آموزشی -فرهنگی  در حوزه های معماری ،  شهرسازی ، مرمت و طراحی صنعتی ارتقا دهیم. در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد و یا انتقادی پیرامون فعالیتهای این مدیریت می توانید حضوری یا  مجازی ما را از نظرات خود آگاه سازید.
طرب سرای محبت کنون شود معمور             که طاق ابروی یار  منش  مهندس شد (حافظ)
 

سمانه تقدیر
مدیر فرهنگی دانشکده معماری و شهرسازی


دفعات مشاهده: 1320 بار   |   دفعات چاپ: 143 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

خبرهای اخیر